Underbar!

Ibland förstår jag inte hur jag ska klara mig utan Totte. Han får mig att må så mycket bättre.

Han säger att jag inte behöver oroa mig för ekonomin, att om jag behöver pengar ska jag säga till, men jag kommer ändå oroa mig, jag vill liksom inte va beroende och leva på honom, jag vill kunna slippa tänka på att jag blir "skyldig" honom pengar fast han säger att hans och mina pengar är våra pengar.  För visst är det så, men jag är så ovan vid det, jag vill på nåt sätt kunna betala mina egna saker utan att behöva tänka på vart jag fick pengarna ifrån, för jag tycker inte han ska behöva betala det jag vill ha.


Totte är den personen jag aldrig skulle kunna leva utan! Han har gett mig så mycket. Ja, vi ska bli gamla o grå tillsammans =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0