FK-skit!

Ja, så precis när man börjar bli lite glad så ska en viss försäkringskassa förstöra allt! Har försökt sluta tänka på allt som har med alla papper att göra tills det pappret kommer som jag måste skicka in, men så ringer en viss kärring, som jag verkligen hatar, och påpekar att jag missat skicka ett papper om omplacering, dvs att arbetsgivarn skriver på ett papper där det står att de inte kan omplacera mig. Bärja nästan gråta i telefonen, hur kan man omplacera en person som jobbar i restaurang, vad kan personen göra? Vika servetter o putsa bestick. Vet att de har regler och sköta men jag blir så förbannad på just henne. Hon pratar inte ordentlig svenska, nej jag är inte rasist, men jag tycker att när man har ett sånt jobb där man pratar mycket med andra människor speciellt i telefon så ska man kunna utala svenska ord. Man ska kunna prata utan att det blir problem. Jag har haft den här kvinnan som handläggare tidigare, därför tycker jag inte om henne.

Men men imorgon ska jag till BM sen till Globen, ska bli kul, kan inte sitta hemma längre. Jag dör!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0