Sista lagade målet+sista glas vinet

= Fit kropp till sommarn 2010 och 3 riktigt vita månader utan alkohol! Fy fan va skönt!

Jag är faktiskt riktigt pepp inför nutriletten. Jag riktigt längtar tills imorgon då jag ska blanda min första riktigt chokladshake. Jag kommer äta 5 shakes om dagen, i skogsbär och chokladsmak.

Imorgon slår jag vad om att Stephanie kommer reta mig som bara den! För vi ska till Västerhaninge, till någon affär där. Vet faktiskt inte vilken.

Mitt matschema kommer se ut så här ungefär;
08:00 Shake
11:00 Shake
14:00 Shake
17:00 Shake
20:00 Shake

Alltså ska jag försöka få i mig 5 påsar om dagen, medans Totte ska dricka 6...

Mitt måla är att gå ner minst 20 kg! Jag känner att vi kan börja med 10, sen höjer jag, för att se hur jag mår själv =)


Kommentarer
Mamma

Det kommer att gå jättebra, det är bara att hälla i sig shaken och svälja fort. Förhoppningsvis så hittar du någon smak som du gillar.



kramis

2009-08-26 @ 08:36:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0