Första dagen!

Första dagen med nutrilett. Trodde jag skulle spy, om jag ska vara ärlig. Smakade skogsbär imorse, och fick kvälningar. Det va så äckligt! Men jag fick i mig det =)

Är inne på min tredje nu, kommer nog bara få i mig 4 idag.. för jag är inte alls hungrig!


Så här såg min frukost ut. Chokladen är snäppet godare
men ingen höjdare direkt.

Idag har vi tillbringar dagen med Steph och Liam, vi åkte till VH och hälsa på min pappa, sen vidare till någon pysselaffär där och där va vi nog i 1 timme! För Steph skulle hitta massa saker..

Ikväll ska vi nog bara ta dte lugnt, saknar middagen, massor faktiskt! Det är nog en av de sakerna jag kommer sakna, att få sitta och äta middag med Totte =(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0