24/4-09

Natten har vart lugn, Skrutt har sovit mellan mig o Totte o vakna vid 4 för hon ville ha mat, sen vid 8 vakna hon igen och åt. Har fått så ont i bröstvårtorna! Ska prata med barnmorskan imorgon på Danderyd om amningen, hon får hjälpa mig att hålla rätt, kan inte ha det så här längre, nästan gråter varje gång hon ska äta!

Idag har vi bara tagit det lugnt, gick en prommis till centrum o handla lite, Totte behövde nya skor och vi behövde mat! Det blev kycking mozzarella.
Sen har mamma, pappa o stoffe vart på beösk och träffat henne, allt gick bra. Hon va jättelugn.

Ikväll ska vi bara mysa, Totte har jätteont i huvudet och vill bara vila. Så det blir så.

Nu ska jag pussa på min duktiga man, han är helt underbar!



Kommentarer
maria

Hej gumman! jag fick skit ont i bröst vårtorna! det går över

krama skruttis

ses snart

kram maria FT

2009-04-24 @ 19:54:32
Anonym

Ja din man är helt underbar. Han är en klippa. Hoppas att du får den hjälp du behöver och att det blir bättre lilla gumman. Kerstin o Thore hälsar så mycket och även Harriet.



Kramar i massor till er alla tre

2009-04-24 @ 21:43:36
Tess

Ha tålamod med amningen vännen, det kommer att bli bättre. Alltid jobbigt i början. Men det är bra att du tar hjälp av barnmorskan, det är de det är till för. Snart går du in på dygn tre o då kommer mjölken att rinna till ordentligt, så bered dig på att det kommer att spänna. Låt Elsa snutta så mkt det bara går så brukar det spända gå över. O ju mer Elsa äter desto mer mjölk kommer du att producera. Hoppas att det blir bättre för er. Bamsekramisar

2009-04-24 @ 22:02:54
URL: http://tessalonka.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0