Myshelg =)

Jag har ju jobbat hela veckan, vilket blev så att jag va helt slut, och nästan helt sjuk på fredagen, vilket gjorde att jag sjukskrev mig på förbundet. Men kvällen blev trevlig ändå, mamma och Berit höll mig sällskap, och mamma bjöd på middag o efterrätt. Jag somnade tidigt, och vaknade halv 9 på lördagsmorgonen ensam i sängen eftersom Totte va bortres och hälsade på en kompis. Men som sagt höll mamma mig sällskap hela helgen.

På lördagen gick vi upp vid halv 9, åt frukost och sen slappa vi lite i soffan tills halv 11 typ, då vi gick upp till centrum och jag klippte mig =) blev bra. Sen drog jag till Farsta Centrum och träffade Jennifer och vi kollade runt lite och hon hittade 1 jättesnygg väska, ska nog också köpa en sådan =) och par skor. Jag hittade ett par assnygga stövlar!

Senare slutade det med att mamma fick hämta mig eftersom det öste ner, så vi åkte hem till VH och käka där, jag o stoffe spela Guitar Hero =) och sen kollade vi Wall-e haha.
Men kvällen slutade med att jag somnade i inte min säng, och vaknade upp i inte min säng vid halv 9.


nu är Totte hemma och det är myyys =)

OVER AND OUT/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0