Krafterna tillbaka?

I helgen har jag varit helt slut, men jag tror det börjar gå över nu :)

I fredag så åkte vi till landet och åt middag och träffade Annett och Matte, det va mys, vi åkte hem vid 9 och tittade på The Island. Sen somnade vi ganska fort.

I lördags kom pappa förbi och hämtade tv som stod i Tottes och mitt sovrum, eftersom vi inte använde den och den va ivägen så fick de den, i utbyte mot mat, haha. Mamma hade handlat kyckling, köttfärs, fläskkarré, fläskfile, mjölk och en ost till mig. Och den va efterlängtad. Totte och jag brukar alltid köpa den är färdighyvlade osten så han kan ta med sig till jobbet när han börjar tidigt. Sen på kvällen åkte vi till stan, till Micke och Hannah på kräftskiva, det va inte världens roligaste kväll, men den dög, haha, P, Anna, totte och jag stod för underhållningen, de andra kändes lite stela, vilket va tråkigt. Trodde jag va den som skulle bli stel. Folk fick reda på att vi skulle bli föräldrar och blev chockade, haha.

Idag har det vart en lugn dag, vi gick upp åt frukost/lunch vid 12 skulle jag tro, sen gick jag till Berit och släckte mitt behov av katter för en tid. Vi satt och snackade lite skit och drack kaffe, kändes nästan som en söndag för kanske 1 år sen! Men inga besökare. Haha.

I veckan jobbar jag bara 2 dagar vilket är jätteskönt, för jag ska hinna städa om vi ska måla om i sovrummet till helgen. Jag hoppas verkligen det blir av så vi kan börja planera hur vi ska bo. Vi har snart bott här i 1 år, men inte hunnit måla och sätta upp tavlor. Men jag har iaf bestämt hur jag vill ha det i sovrummet :) Har också kollat lite på Ikea på ny soffa och nytt soffbord.

OVER AND OUT/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0