HAPPYYYY

Grattis till Emma i efterskott! Men du ska ändå firas imorgon så då gör det inget om det blir en dag för sent här och där:)

Idag va jag på MVC, det gick jättebra, hon som kommer ta hand om oss heter Eivor och hon va trevlig och rolig. Hon berätta lite om vad som kommer hända och så fråga hon massa frågor om sjukdommar, dryckesvanor, drogvanor och sådant. Jag fick högsta poäng, alltså på ett posetiv sätt, alltså jag använder inte droger, dricker inte för mkt bla bla bla.
Sen fick vi ett premelinärt datum, 12/4-09 vilket kommer bli ganska roligt om ungen bestämmer sig för att komma då, samma dag som jag och Totte ska fira 2 år tillsammans :D

Sen träffade jag Regina i Centrum och vi handla grejor till Emmas kalas imorgon, sen tog vi en busstripp till Eurostore och handla lite där, jag hittade ansiktsmask för 10 kr! Yeah jag sparar typ 5 spänn på att åka till eurostore haha. Men jag köpte en med chokladlukt och så köpte jag läsk till mig tills imorgon.

Nu står Totte och Matte o målar sovrummet, ska bli så kul att se resultatet, och nästa vecka ska vi äntligen kolla sängen vi ska köpa, det blir en malm i 180 cm, stooooor säng!

OVER AND OUT/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0