?!?!?!?!

Jag hatar att vakna tidigt när jag vet att jag kan sova bort helst hela dagen! Har sovit halvbra i natt. Men jag får väl sova lite middag sen. För det känns så onödigt att vakna tidigt när man ändå inte kan göra nåt. Man kan inte börja städa kl 7 på morgonen för då blir man ju hatad av grannarna. Så då är det lika bra att sova till iallafall 10! Tycker jag.

Målandet är klart och det blev jättesnyggt! Nu har vi bara sängen, 2 bord brevid sängen, en byrå och någon bokhylla kvar, kanske lite småpryttlar, sen är det klart!

Jag är ganska trött på att inte kunna ha mina vanliga jeans utan att det trycker åt på magen, så nu är det tajts som gäller vilket är pain, eftersom det kommer bli kallare. Måste börja kolla efter mammajeans.
Idag gick jag in i v 11+0, vilket känns skönt. Fast om 1 vecka kommer det kännas ännu bättre då det är v 12!
Jag vill verkligen börja kolla på barnkläder men det är verkligen för tidigt ännu, kanske i november december kan man börja, eller? När tycker ni att man ska börja?

OVER AND OUT/M


Kommentarer
Erika

På mellandags rean då är det dags, för då är det så mycket billiga saker :)

2008-09-23 @ 12:42:21
URL: http://eriiikaaaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0