Onsdag

Jag vet faktiskt inte vad jag har gjort idag! Herregud vad den här veckan gått fort, egentligen. I måndags va vi på Ikea, igår så tog jag det mest lugnt och fixade linneskåpet, så handdukar kommer vi aldrig behöva köpa nya, haha.

Idag vakna jag vid halv 10, ganska pigg, men under dagen blev jag helt slut. Trodde jag skulle somna stående. Jag tog mig iaf upp till centrum och handlade mjölk, fil och pepparkakor. Yum, tänker på jul =)
Längtar som satan efter jul, speciellt maten. Haha Handrullade köttbullar, sill o julmust! Fy fan! Vill helst ha jul nu.

Men i helgen blir det jobb. Som tur jobbar Totte så jag missar honom inte pga att han är ledig o jag jobbar.
Men men

vi hörs

TUDELOO


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0