Söndag #2

Jag vill verkligen umgås mer med människor, läser andras bloggar om vad de gör på helgerna och jag blir så avis!
Jag saknar verkligen fika på café + kvällar där man oftast satt o söp och snacka...
Jag tillbringar typ alla mina lediga dagar is ängen, vet att jag själv ibland borde rycka tag i nån o typ; "Hey vi borde ses o fika" Och så ibland önskar jag bara att nån typ; "Hey kan vi träffas?"



BTW! Det här är ingen det är någongs-fel-inlägg utan bara ett hey-jag-saknar-att-umgås-med-er-inägg.


Kommentarer
Anonym

Vi borde fika. MEN JAG HAR ALDRIG PENGAR :(

när jag super så gissa vem som betalar oftast. api haha. nej men . har jag en slant så säger jag.



VI MÅSTE FIKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jag kommer tvinga dej, jag skiter i om du har andra planer. då ska du mä! :P

2008-11-16 @ 21:35:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0