brunch mosebacke

Ja, i Söndags va jag på Mosebacke med några från jobbet, det va jätteskoj. Maten va jättegod, billigt, 150 kr för buffé som bestod av massa olika sorters mat, jag åt mig mätt på vinbladsdolmar och tzatziki! Sen gick vi sightsing på Söder, hittade ett mysigt café som sålde glass, för mig blev det jordgubb och chokladbolls-kulor. och jag kan säga, chokladbollsglassen smakade chokladbollar!
Sen när jag kom hemsomnade jag nästan på en gång. Sov hela natten, vilket jag har börjat göra nu när jag jobbat lite mer och jobbat på morgonen och vart tvungen att gå upp tidigare, och det är störtskönt att sova hela natten!

I måndags va jag på München igen, det va skoj, städade lite i ena diskrummet/köket där vi höll till, det av inte trevligt :P
Åkte hem och satte mig på balkongen med fåglarna, de va störtnöjda med att få sitta där, satt och småpratade hela dagen och så fort jag gick därifrån skrek Emil :(

Idag har jag vart på sjukhuset, är 40 kr från frikortet, träffade Otte som opereade mig, frågade om han kunde skriva intug till mig så jag kan söka aktivitetstöd. Så nu väntar jag på att det ska komma hem

Den här veckan jobbar jag idag, fred och lörd. På Torsdag tar Tottes kusin Marie studenten så hon ska firas på landet, sen sover jag och Totte över där fast hos hans mamma och pappa.

OVER AND OUT/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0