Handikappad....(?)!

Jag glömde min almenacka på jobbet igår och jag känner mig riktigt handikappad, och ändå ska jag jobba ikväll så jag får ju den direkt när jag kommer, men ändå känner jag mig borta, som om hela mitt liv finns i den där lilla boken?

Att man kan bli så beroende av så små saker, tex mobil och internet, jag känner mig helt borta utan min mobil, men det är för den är min klocka som mobil. Och utan internet nuförtiden så missar man allt! Fattar inte hur?!

Jag är fortfarande så otroligt lättad över att senaste läkarbesöket gick bra, för det här va första gången jag riktigt kände att jag va sjuk!  Kände alla symptom, va trött, ofta färkyld, ont i knät. Haha, men men lita paranoia,
MEN JAG VA FRISK! :D

Va på Formexmässa i Torsdags, va jättekul! Söp till lite, men det får man ibland. Hitta ett jättefint halsband som jag köpte, ett till mig med blått hjärta och ett till mamma med grönt hjärta, Berit köpte ett med rött hjärta, alla lika fina :D

OVER AND OUT/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0