Piece of me.....

På måndag blir jag antagligen blond igen, eller askblond, har inte bestämt mig. Men jag känner för en förändring.
Jag känner att jag måste ha annat att tänka på, hela situationen tär ner på en.
Men jag har bestämt mig, jag tänker inte ge mig, utan jag tänker kriga in i det sista, men på ett snyggt sett.
Jag kommer berätta sanningen om vad som hänt, jag tycker fortfarande att det är mobbning att flera personer går emot en person.
Jag har bestämt mig att stå på rätt sida, och det tänker jag göra ända ner i graven.

Berit har gjort massor för mig och det är ingen annan som gjort det hon gjort för mig.
När jag var sjuk, va hon den som besökte mig varje gång jag låg inne, fastän jag låg helt nerdrogad så stanna hon på kaffe och underhöll mig, och mina föräldrar. Fastän hon hade ont och mådde dåligt själv kom hon och besökte mig. Hon är knappast en människa som tänker på sig själv, utan tänker på andra i första hand, hon skulle unna hoppa över gravar för sina egna katter och kattvärnets katter.
Så jag förstår inte hur folk kan behandla henne så orättvist!

Idag ska jag jobba på Läkarförbundet igen, kom hem halv 4 inatt, va lite död då, men det måste man vara.
så ikväll eller natt får vi se när jag kommer hem.


If you tolorate this, then your children will be next - Manic Street preachers
Tänk på de innan ni gör något dumt.


OVER AND OUT/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0