Tisdag

Fattar inte varför jag inte kan säga nej! Jag lär mig aldrig, så idag slutade det med 4 timmars sömn, om jag hade tur, och sen upp o jobba. Visst att jag trivs på jobbet men jag är nog lite mesig när det gäller att säga nej! Jag som hade tagit
ledigt för att vila o baka. Ja, jag får ju vila på tåget till stan, kanske baka på jobbet. Vi får se, men det blir ingen god sockerkaka till mig o Totte. Så nu ligger jag i sängen, med foglossning, varm vetekudde på svanken och kan egentligen sova 30 minuter till men jag kan inte.



Det enda jag vill göra är att få den här dagen att gå fort, så jag kan komma hem, lägga mig i sängen och sova mera. Sen ska jag äta hemmagjord vaniljsorbe som Totte gjorde häromdagen, till det ska jag har grädde o banan, JAG LÄNGTAR!

Sen imorgon måste jag upp ungefär samma tid som idag, urk! Men då blir det julbord och det är det värt =)

Nej men nu ska jag vara social mot mig själv, bli en människa för idag, sminka på smilet och kanske tvätta mig under armarna ;)

Tudeloo


Kommentarer
Stefan

Tack för att jag fick hämta dig.

2008-12-09 @ 22:57:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0