Kan inte vänta...

Jag kan inte vänta en evighet på att berätta! Det går bara inte! I torsdags fick Totte och jag reda på att vi ska ha barn :)
Rätt chockade blev vi, men jätteglad såklart.
Jag vet att man borde vänta minst några veckor med att berätta, men eftersom både hans och mina föräldrar vet, och vissa kompisar. Och jag kan inte hålla tyst längre. Jag är nervös.
Beställde tid på mödravårdscentralen idag, fick tid den 18/9, då jag kommer va i vecka 10 antagligen.

Men jag har verkligen mått cp hela dagen, mått illa och vart jättetrött. Vi får se hur allt går.

Så från och med nu ska jag jobba som fan! Bara för att få bra mammapenning.


Imorgon blir jag av med port a cathen, trevligt, trevligt :) jag är jättenervös och kommer nog inte sova så bra inatt typ =/
Men som tur kommer mamma vara med imorgon, så slipper jag vara själv, och sen så sticker jag till jobbet på en gång.



OVER AND OUT/M



Kommentarer
Ellinor

SÅ glad för er skull,kommer att hålla tummar o tårler.GRATTIS!Kram Ellinor

2008-08-23 @ 18:07:01
Julia Sundell

Hej jag ville bara säga, Grattis :) Kollade in din bdb och såg din blogg^^ Hoppas allt går bra!

2009-01-07 @ 17:16:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0