Hej under 70 kg!

Idag stod Itrim och gruppmöte på schemat. Skulle egentligen tränat, men hoppade det och umgicks med min prinsessa istället, som åkt till sin mormor och ska sova borta tills söndag.
 
Har inte tränat på snart 3 veckor och fasade över den här vägningen!  Men vågen visade -, 1,4 kg minus sen senast! Fy fan vad jag blev glad. Nu väger jag 69,9kg och trivs så underbart med mig själv!
 
Jag kämpar fortfarande varje dag med att stå emot alla begär, speciellt choklad just nu, som blivit som en besatthet. Jag måste ha choklad varje kväll! Jag måste komma igång med träningen igen och börja med mina förbättringar!
 
Om 48 timmar sitter jag och min underbara vän på kryssningen och ska verkligen ha roligt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0