Bläää....

Det blev ingen simning, blev helt slut efter träningen igårkväll. Det blev 1h och 15 min blandad kondis och styrke. Jätteskönt eftersom jag inte vart på gymmet sen Juli.. typ! Men det va skönt att ha någon som pushade en, Amina och henner Robin var ett perfekt sällskap till gymmet! Amina och jag pushade varandra rejält!

Idag blir det kanske träning ikväll igen med de. Får se om jag hinner somna innan 8 ;) haha! Missar min simning imorgon då jag ska till mässan, lite synd men nästa vecka tar vi igen det med 4 dagars simning!! 1 timme varje morgon!!

Igår hämtade jag Elsa lite tidigare så hade vi fikamys hos hennes gudmor och sen gick vi hem och fixade maten.

Och från att varit en rätt bra dag, blev allt bara piss. Var hos tandläkarn idag och kan ju säga att jag hatar att gå dit, men ännu mer när sluträkningen går på 1300 kr bara för en undersökning och en lite större röntgen! Fattar inte hur det kan kosta så jäkla mycket pengar!! Vi bor i Sverige!

Måste tillbaks om 2 månader och dra ut en visdomstand och det kommer gå på 2300!!-600 kr! Jag kommer fan inte ha råd, har typ inga pengar kvar den här månaden alls =/

Nej nu måste jag till gymmet och bli av med all ilska!


Kommentarer
maria

O fy vilken trist räkning, roligare kan man ha.

Kram Maria

2011-01-27 @ 17:28:12
URL: http://iahoglund.blogg.se/
amina

Vi ses snart =)

2011-01-27 @ 19:24:45
Moa

du har ingen sån där frisktandvårdsförsäkring?

2011-01-29 @ 16:10:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0