tråkinlägg

Jag är typ dunderuttråkad! Totte somnade för typ 1 timme sen, så han ligger och snarkar så fint där inne. Elsa ligger och hostar i sin säng, vaknar till och blir lite ledsen. Då måste jag springa in och ge napp, undra om jag måste sova på soffan inatt... suck! Skulle också behöva sova en heeel natt, men men.
Totte är så duktig på nätterna och tar henne, för jag vaknar inte när hon vaknar, förut gjorde jag det jämt, av minsta lilla gny, men inte längre...

Jag är trött men kan inte sova ännu, men vad ska jag göra? Suck kan ju inte börja städa heller.. eller baka eller nåt! Hatar att ha tråkigt!


Kommentarer
mamma

Tyvärr så måste jag vara tråkig som säger att det är bra att ha tråkigt för då uppskattar man allt det roliga mycket mera.

Man kan inte alltid ha skoj och en massa människor omkring sig. Du har så mycket roligt att se fram emot nu.



kramis

2010-11-06 @ 12:14:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0