Fredag

Elsa ligger och sover i soffan och jag har plockat lite, för snart kommer Totte hem, fy fan vad jag har saknat honom! Igår behövde vi lite egentid, så vi ringde min mamma som kom och tog Elsa, så gick jag och Totte till Olearys och åt middag och det behövdes kan jag lova. Totte har jobbat nästan 12 dagar i sträck, så vi har typ träffats när han kommit hem och då har båda vart helt slut!

Men innan vi kom hem igår gick vi förbi systemet, jag handla 2 bacardi breezer till imorgon och så köpte vi 5 flaskor av årsglöggen, 1 gav vi bort till mamma som tack för hjälpen, 1 ska vi spara och resten dricka ;)
Vi beställde också 4 flaskor vin, Nemea, jättegott grekiskt vin, antar att vi får de den 4e ;)

Ikväll ska vi bara mysa! Kolla på Idol och bara vara hela familjen.

Sen imorgon åker jag och Totte till landet på Halloweenfest och min mamma och pappa tar Elsa hela natten, så på Söndag får vi sova nästa hur länge vi vill! Ska bli så jäkla skönt!




Vet inte om Elsas tänder spökar igen, för vi har ca 4 bajsblöjor varje dag! Vi är vana med 1-2 haha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0