Snart börjar hon väl prata också!

Inatt har min prinsessa vart jätteduktig och sovit i sin egen säng! Eller iaf till 6 imorse, sen sov hon hos mig och Totte. Fy fan va skönt det va att ha sängen för sig själv med Totte men ändå jobbigt samtidigt. Kändes precis som när hon låg i min mage och man inte hade koll!

Men idag har jag vart på min första utflykt med vagnen, Jag älskar den! Den är lätt och smidig, krocka lite i början i svängarna då jag inte va van. Men annars gick allt 100 gånger lättare. Fikat va trevligt, som vanligt, åt en kycklingsallad =)

Kom hem vid 15tiden och är helt slut nu, ska försöka få Elsa att sova lite. Min pappa ska komma förbi o vi ska käka lite middag, sushi =D ska bli såååå gott!

Nej ska vila lite nu. vi hörs!


Kommentarer
Madde

Oki, hur mycket ersättning får hon per måltid? :) William äter väldigt mycket han äter lätt 90ml när han är hungrig.

Kram.

2009-05-12 @ 16:59:35
URL: http://vhdbrud.blogg.se/
Madde

Oki, ja då behövs det ju en hel del till. Dricker du te och sånt också? Hoppas att nässprayen kommer att funka för dig. :)

Kramar.

2009-05-12 @ 20:07:33
URL: http://vhdbrud.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0