Fredagskväll

Äntligen Fredag, men vad hjälper det? Jag längtar mest till helgen pga Totte är ledig, men den här helgen jobbar han så det finns inte så mkt att längta efter direkt.. =(

Idag va vi i Valla på glöggmys, vi va 4 mammor och våra små som va med, vi hade glögg, pepparkakor, mögelost, lussebullar och tårta! En av tjejerna, (ni som bor i haninge eller vart i haningecentrum och sett den otroligt fina vita korgvagnen strosarunt? Ja, hon är det) hon hade bakat en jättegod chokladtårta!

Efter det blev det centrum, handlade lite julklappar samt lite middag, träffade på min faster, så jag passade på att ta en hamburgare med henne. Sen blev det stress hem, för där väntade min mamma och bror. De kom med en lite tidigare julklapp, en micro, då våran helt plötsligt gick sönder för någon dag sen. Man har kunnat värma mat i den till i förrgår, men inte kunnat stänga av den. Men som sagt så fick vi en jättefin, liten ny =)
Jag ville inte ha någon stor grej utan bara en man kan värma mat i.

Nu ikväll har vi tittat på film, Elsa somnade vid 8 typ och vi ska börja testa 5 minuters metoden.. Gillar egentligen inte den, men har hört av andra att de testat den på sina och det funkar.
Men jag behövde bara gå in 1 gång innan hon somnade, så när jag va där inne så sa jag; "Mamma är här", gav henne nappen och sa god natt och hon blev lugn. Nu får vi se hur natten blir.

Imorgon blir det fullt upp, ska till min kusin fira hans son som fyller år, sen hem och fixa lite innan vi får skjuss till Årsta på glöggkväll hos N&D. Ska bli trevligt!
Sen på Söndag kommer Jennifer och Tedh hit, ska bli jättekul!


Bjuder på en sommarbild på mina favoriter :)


Kommentarer
Sandra

Tack! Han är 14 månader. Blev 1 år i oktober =)



Kram

2009-12-18 @ 22:06:24
URL: http://sandraaas.se
Kicki

Oh, vilken söt bild! Fina..Kram

2009-12-18 @ 22:47:52
URL: http://kilden.blogg.se/
Mamma

Håller med dig, en underbar bild på dina 2 älsklingar.



ses senare.



Kram

2009-12-19 @ 08:22:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0