Kalaslördag och mys med vänner

Igår tillbringade vi dagen med vänner. Först åkte vi iväg på 3&4 års kalas, där fick Elsa leka av sig med sina bästisar.
 
 
Efter kalaset åkte vi vidare till Essingen med ett litet stopp förbi panduro. Där shoppade jag lite pärlor och annat smått. Vet vart jag ska åka när löningen kommer ;)
 
Efter lite pyssel bjöds det på räkor/aioli samt vitlöksbröd till middag. Sen blev det mys framför tv:n innan vi åkte hemmåt.
 
Imorse stod sovmorgon till 8 på schemat, sen får vi se vad som händer. Kanske sätter mig och pysslar ;) Dessutom ska jag börja planera fest!


Kommentarer
maria

vad ska du bjuda på . på din fest.
Ska snart också ha en liten fest . vill inte ha massa mat men något lätt att stoppa i munnen, har du tips

Svar: Jag kommer ha lite meze, har inte bestämt vad än, men lite röror, bröd, vinbladsdolmar :)
Mastodonten

2012-09-09 @ 13:46:14
♥ ♥ MelissasPrinsar ♥ ♥

är de födelsedags festen du ska börja planera? =)
spännande!

Svar: Jo, känner att tiden går så fort, så det är lika bra att börja typ nu :)
Mastodonten

2012-09-09 @ 20:40:18
URL: http://melissasprinsar.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0