Mammablogg gala 2012

Jag är så nöjd med galan, har haft så roligt och träffat många mammabloggare!

Har fått såå mycket saker, som jag släpat med hem, men det var det värt!


Blafre med sin fina monter och allt som jag ville ha ;)


Jag och min roomie i Brands for Kids monter med massa underbara kläder! Hittade massor som jag ville ha till min prinssessa ;) kanske något får flytta hem till oss! De hade massa kläder från Tutto Piccolo.




Förätten som var Sallad Vanås med ädelost


Oxfile med en liten sallad, egentligen skulle det vara en potatisbakelse, men de var så snälla o gav mig en sallad istället ;)


Creme caramel till efterrätt.

Som ni ser unnade jag mig lite gott, med 3 rätters och vin ;) Men det var jag värd, men nu i veckan som kommer börjar hårdträningen igen!!


Jag och min rooomie igen ;)


Lite av sakerna, fick dessutom hem lite tapetprover från Borås tapeter, där jag hittade tapeter till hela lägenheten! Fick dessutom testa att tapetsera ;)


Samt denna skönhet till vagnen ;) från allt för föräldrar som var en av huvudsponsorna till galan



Kommentarer
maria

vilka fina saker du fått

Hur blev du bjuden till den galan ?

Kramiz



Fick ni övernattning oxo

?

Maria

2012-05-07 @ 07:26:23
URL: http://iahoglund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0