Gruppmöte

Idag stod pulspass och gruppmöte på schemat, va såå jäkla skönt att träna och jag njöt av varje tag! Sedan blev det lite handlling oh vägning och jag är sjukt nöjd! På en vecka har jag gått ner 1 kg! Så under min resa med Itrim har ja nu gått ner 21 kg!!

Jag är helt facinerad över att jag lyckats och är såå nöjd! Men det är 1 kg kvar och jag har ca 2½ månad kvar till nästa stora möte med min coach.
Har planerat in ett motivationmöte om ca 3 veckor, innan min semster börjar, för då tänkte jag börja med frukost ;)

Imorgon blir det utbildningsdag med jobbet, sen en liten avslutningsmiddag, sen får vi se hur kvällen slutar ;)



Kommentarer
Lovisa

21 kg är massor, du är så duktig!

2012-06-01 @ 23:37:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0