Fredag

Blev en snabbrunda igår innan jag la mig i ett bad och sen åkte ut och övningskörde lite med mr T. Det går frammåt och ibland går det åt helvete! Som tur har jag inte krockat än ;)

Idag blev det sovmorgon, hade ingen lilltjej att lämna och dessutom började jag jobba 9 och hade stängning, helt okej med tanke på vädret ;)

Imorgon ska jag iväg och hjälpa mamma med lite grejjer, så hon kommer och hämta mig, sen på kvällen ska jag till min underbara Amina som ska fira sin 25 årsdag! Jag har egentligen ingen outfit till det, men kanske kör på den blåglittriga från galan? Vad tycker ni?

Sen blir det utgång! Dansa loss någonstanna ;)

Dessutom är det dags att planera semester, vad ska ni göra i sommar =)?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0