Dag i stan!

Efter en tuff dag på jobbet åkte jag och min favorit direkt till stan där vi letade runt efter lite saker. jag var ute efter ett par skor till helgen och A efter en klänning till nästa helg då hon fyller 25 ;) Så efter lite letande hittade vi mina skor på rea, halva priset på din sko ;) Så tog de och skulle betala... men! Vart fan är min plånbok?! Jo pulver till person så glömde jag den i min träningsväska.... Gaaah! Men underbara Amina lånade pengar till skor och middag ;)

Sen började det svåra letandet, efter en 25 år-kalas klänning, inte det lättaste, speciellt när de snygga kvinnan ska ha något hett!! Och det hittade vi till slut ;)

Nu sitter jag här hemma och är mätt efter en middag på HurryCurry, det var gott och ett bra pris ;)



Kommentarer
victoria

Har du hittat allt till galan nu? Jag har köpt nästan allt. Ska in till stan en sväng innan itrim ikväll. Hur går det att äta mat? Jag har svårt att få i mig allt, det är så mycket mat!

Kram

2012-05-03 @ 12:04:58
URL: http://vikkan.blogg.se/
maria

härligt

Får man en bild på skolan

Kram Maria

2012-05-03 @ 13:21:21
URL: http://iahoglund.blogg.se/
Victoria

Jag ska också äta 6 dl grönsaker, det är hur mkt som helst. Äter du fortfarande bara ett mål mat?

Nu har jag äntligen hittat allt till galan :) Hoppas vi ses i vimlet :)

Kram

2012-05-03 @ 17:34:48
URL: http://vikkan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0