Torsdag

Idag fick Elsa följa med mig till jobbet. Hon har tjatat sen jag började att få följa med och idag var det en perfekt dag :) 7 barn på min avdelning hade vi. Hon hade riktigt skoj och trivdes som fisken i havet.

Satte mig dessutom och gjorde ett prov och blev klar på ca 30 min, får se hur det gått sen, lite nervös. Har ett prov kvar att göra, sen är det slut på skolan!

Nu på kvällen gick jag ut på en långis, ca 1 timme var jag borta, PW och småjoggade lite under turen, jätteskönt!
och dessutom kommit upp i mina 10.000 steg, great!

Imorgon är det fredag o vi har utbildningsdag på jobbet, alltså inga barn, bara sitta hela dagen, får se hur det går :/ blir nog en långis imorrn då också, efter jobbet, eller nån som vill ut o dansa lite? ;) nyktert för mig iaf


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0