Söndag

Och snart en ny vecka!

Igår hade vi vårat favoritpar hemma hos oss och Elsa tillbringade tid med sin mormor.
Gästerna och Mr T fick en riktigt god 3 rätters som bestod av: gazpacho till förätt, pasta med fläskfile och senapssås samt en hallonsufflé till efterrätt. Jag höll mig till min couscous och mitt lite finare vatten som jag unnade mig denna lördag ;) Sen satt vi och tittade på andra chansen och bara mös.

Imorse fick vi en välförtjänt sovmorgon, jag vaknade runt 9 med migrän och kände mig tokbakis, trots mitt vattendrickande :/ Så idag har det inte blivit många steg, legat i sängen och bara tyckt synd om mig själv! Men får ta igen det i veckan som dessutom bjuder på ett gruppmöte ;) Längtar som tusan, även fast jag fuskvägt mig.

Men men, nu bjuder denna vecka på jobb och lite plugg, ett prov kvar, sen är jag klar!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0