Hej och hopp

Idag fick vi sol på förmiddagen, så vi drog efter frukosten till ett lerigt Tyresta by. Jag tänkte helt fel med kläder så vi stannade bara en stund innan vi åkte vidare till Tottes faster på våldgästning, vi hade med lite fika och blev bjudna på kaffe :)


Nu ikväll har jag planerat lite matinköp för mig inför onsdag då Itrim har 20% på maten igen ;) och sen har jag planerat min snart nyblivna 3-årings kalas, herregud vart har tiden tagit vägen?!


Imorgon börjar en ny vecka, 5 veckor kvar innan upptrappnig och så blir det ett pulspass efter jobbet :)





Kommentarer
Kicki

Jag blev så jätteglad att ni kom och hälsade på idag! Elsa e världens finast tjej och Totte är min"gamla favorit" och du Marie verkar harmonisk och har verkligen varit så jätteduktig som lyckas gått ner så mycket på så kort tid och ändå varit med i matmatchen hemma! Jag skulle nog inte fixa det! Bra jobbat! Kram

2012-03-11 @ 20:56:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0