God morgon

Jag har lärt mig en sak under min tid på Itrim, man kan dansa nykter! Igår dansade jag som aldrig förr, dansade mer än vad jag brukar, inga drickpauser eller shotpauser, man behöver verkligen inte det! Jag hade kul och skrattade massor!

Innan jag började med dieten, kunde jag inte ens tänka mig att dansa nykter, inte ens lite full. Utan jag skulle verkligen vara full för att våga, men igår vågade jag!


Om ca 1 timme drar jag ut på landet med kameran och varma kläder, vintern bestämde sig för att komma på en förhoppningsvis snabbvisit, kanske bara för att visa att den just kan det ;)?
Kameran följer med och förhoppningsvis blir det en trevlig kväll!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0