Underbar dag!

 
Vilken underbar dag det har varit!
 
Har haft en någolunda lugn dag på jobbet, som avslutades med en tripp till stan på en liten avslutning på förbundet med lite bubbel för mig ;) blev en tidig kväll, för jag måste packa inför kryssningen imorgon, och dessutom upp tidigt och öppna på jobbet. Vårat tidigare sällskap kunde inte följa med pga sjukdom, så istället får vi med oss mr Ts kusin och hennes man. Ska bli rikitigt roligt!
 
Så nu ska jag fixa lite och så vill jag förvarna för att det kommer bli lite tyst nu fram tills lördagkväll/söndag ;)


Kommentarer
BERIT

Hoppas ni får det riktigt kul på kryssningen, ramla inte i ;-) Kram

2012-06-29 @ 11:59:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0