Helt slut.....!

Vilken dag! Haft en heldag i stan idag med barn och utan barnvagn, säger, ALDRIG MER! Det var nog det jobbigaste jag vart med om, en trött, trotsunge som bara ligger och skriker på Åhlens golv, yeah!

Men annars har det gått bra, trots de små(stora) utbrotten. Elsa var superduktig på bion och tyckte det var jätteroligt! På vägen ut väntade det en rolig goodiebag med nalle puh inspirerande saker :)





Filmen var jättebra och barnen hade jätteroligt!


Efter filmen blev det lite mat och sen tänkte jag shoppa lite men skippade det när jag fick den skrikande ungen. Hittade en jättefin väska till henne, men eftersom hon betedde sig som hon gjorde blev det inte av :( Både jag och damen blev förälskade i den.

Nu sitter vi här hemma, både jag och Elsa är supertrötta! Jag ska hoppa in i en dusch och damen ska nattas, imorgon väntar första inskolningsdagen för Elsa :)


Kommentarer
maria

Va bra att filmen var kanon

Kram

2012-06-03 @ 19:51:43
URL: http://iahoglund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0