Superhelg


Fredagen tillbringade vi med att snosa bebis hos några vänner. Det är helt sjukt att Elsa vart så liten, så svårt att föreställa sig :) Men efter en mysig kväll så åkte jag och Totte hem till ett barnfritt hem, usch va jag saknade Elsa, som sov hos sin mormor.

Efter en hel natts sömn drog jag och Mr T till stan där vi använde ena vår bröllopspresent: Brunch för 2 med bubbel. Maten var god, sällskapet perfekt ;)
Efter brunchen blev det lite shopping innan vi drog vidare mot bion, The girl with the dragontatoo, jättebra film! Ska bli intressant att se resten av triologin senare.



Här var det som bjöds på brunchen, jag testae nästan allt ;) Sista helgen med mat ska ju firas ordentligt!



Efter brunchen och bion gick vi vidare till nästa galej, inflyttningsfest, där stannae vi några timmar innan vi tog tåget hem till sängen.


Idag vaknade jag med världens migrän, så har tillbringat dagen i soffa/sängen och bara slappat, Totte har åkt runt, köpt mat och hämtat hem våran förkylda prinsessa.

Nu ska jag ta det lugnt, imorgon är det mitt första hälsosamtal, det ska bli spännande att se min dom ;) + imrogon börjar min diet med shakes o soppor.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0