Måndag

Första dagen denna vecka, jag har lyckats bra med maten, inte vart så speciellt hungrig.
Dessutom är jag jättepigg just nu, lekt med barnen; kull, under hökens vingar kom och kurragömma, alltså har jag sprungit i snön, jooobbigt! Tagit 15 minuters PW blandat med lite jogging.

Sen ett hårt träningspass på gymmet, behöver 1 till den här veckan, blir nog torsdag innan vägningen.

Men jag kan ärligt säga att jag längtar efter att LCD ska börja. Då är det betydligt lättare att åka hem till folk och bjuda hem. Då kan man ta en portion mat istället :)

På torsdag då är det träning, imorgon tänkte jag faktiskt presentera maten jag har ätit och ge lite tips på vad man kan göra för att få den godare :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0