Lördag

Idag har vi besök av Elsas morfar, de leker just nu i Elsas rum. Senare ska vi iväg till Essingen och titta på mello med familjen där. Ska bli riktigt kul att komma iväg och träffa folk! Träffar just nu bara de på jobbet och här hemma, så det blir inte så mycket. Men från och med måndag blir allt lättare att träffa folk på middag :)

På torsdag är den stora vägningen igen, och jag längtar lika mycket som ett barn längtar till julafton! Eftersom vi inte väger oss annars, är det verkligen en stor grej, man får veta så mycket av att bara ställa sig på vågen, hur mycket man gått ner, hur mycket fettmassan har minskat, hur mycket muskelmassan har ökat oh hur mycket BMI:et har minskat, förhoppningsvis har mina siffror förändrats ;)

Det är helt sjuk att jag klarat mig utan riktigt mat/onyttigheter i snart 3 veckor! Jag har snart klarat 1/4 av denna resa och jag är stol! Om ca 3 veckor ska jag på motivationssamtal igen med min coach, vi har inte setts på några veckor, eftersom hon var sjuk sist på gruppträffen, så jag hoppas hon ser någon skillnad.

Nu skulle jag egentligen behöva gå en promenad eller nåt, men myser mig ner under en filt. Det negativa med att gå ner i vikt är att man fryyyyyyser!


Kommentarer
Mamma Wendela

gud så duktigt att du karar av att utstå frestelser.. Jag åt godis igår, men var duktig och åt 5 bitar bara!

2012-02-19 @ 11:21:35
URL: http://mammawendela.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0