LCD-mat


Apelsin/Mango-söt men väldigt god


Jordgubb/citron-Min favorit


Granatäpple/hallon-Tycker minst om den :)


Chokladbars, jättegod!

Couscous med kikärtor, paprika, zuccini och morot. Jättegod!

Chili sin carne- vegetarisk chili con carne, god


Pasta Italiano- Pasta med tomat, zuccini och oregano, helt okej.

smoothisarna är helt underbara att bara ta en kall och slippa tänka på vad man ska äta, de har fler smaker, capucino och choklad.
Rätterna är helt okej när man är sugen på något att äta, de har dessutom en rätt till, moussaka min quinoa som jag inte smakat på ännu.
Och barsen har jag bara smaket en, tycker de är lite dyra, 25 kr st...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0