dag 6&7-ketosfas?

Igår var det ingen bra dag, sov inget på natten pga hosta så sjukskrev mig igår och hoppas att jag kan återgå till jobbet på måndag med nya krafter. Låg hela dagen igår i sängen med frossa, huvuvärk och snuva men ingen feber :/ Var helt slut i kroppen, så jag kom nog inte ens upp i 1000 steg, gick fram och tillbaka till köket/badrummet. På kvällen blev jag ensam en snabbis, då kom sötsuget, men jag höll mig till citronvattnet och klarade kvällen utan fusk!

Imorse vaknade jag pigg, 30 minuter innan resten av familjen, och inte ett dugg hungrig! Tror jag kommit in i ketosfasen :) Fuskvägde mig imorse, behövde lite motivation och ligger på ca -3,5 kg :) på en vecka. På torsag är det den riktiga vägningen och då kommer en riktiga vikten.


Har dessutom ett motivationspaket som ska hämtas  centrum, lite kläder i mindre storlekar ;) tog 2 strl mindre, så vi får se när de passar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0