Allahjärtansdag

Firar ni alla hjärtans dag?


Här hemma firar vi inte, tycker det är önödigt. Visar hellre Totte och Elsa att jag älskar de varje dag, köper hellre blommor en dag när ingen väntar sig det. Dessutom är inte jag så roligt att äta middag med just nu ;) så någon mysmiddag blir det ju knappast.

Idag hann jag precis hem till nattningen av Elsa, höll själv på somna i hennes säng under tiden, men klarade mig :)

Nu ska jag packa ihop för imorgon, packa träningkläder, för imorrn blir det gymmet, andra gången den här veckan ;) Dessutom har jag handlat lite mat inför nästa vecka, är sååå taggad inför att börja med ny mat.



Kommentarer
Twiggy

Nix, håller med dig! Varför ska man fira just denna dagen då "det förväntas" Jag överraskar hellre när man minst anar det, samma som Ingemar, dom gånger han överraskat mig har jag verkligen inte ens varit bered på det!

2012-02-14 @ 23:44:08
URL: http://twiggzy.blogg.se/
Melissas Prinsar

nej inget som hänt bara tatt bort den för jag ska fokusera på annat än FB sitter ändå bara mest där å slö surfar :P

2012-02-15 @ 13:50:36
URL: http://www.melissasprinsar.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0