2a gruppmötet

Idag stod andra gruppmötet på schemat och vägning dessutom. Min vikt slutade på -4kg på 10 dagar, känns jättebra, dessutom hade min muskelmassa ökat minimalt, men ändå ökats lite :) BMI:et hamnade på 30,1 alltså har den dimpt ner 2,5 :) nästa gång lider jag inte av fetma, då är jag bara fet ;)

Fick ihop 13199 steg idag dessutom, det possitiva med att jobba med barn, man får vara ute länge och springa med barnen. Jag rör på mig ofta och leker väldigt mkt springlekar :P

Nästa möta är om 2 veckor, då ska jag ha gått ner mer kilon!


Kommentarer
Twiggy

Vad kul att det går så bra för dig!

Vad är det för diet du gör? :)

2012-02-09 @ 21:54:00
URL: http://twiggzy.blogg.se/
Jessica

Du är grymt duktig min vän =) Kämpa på! Kramar!

2012-02-09 @ 21:54:44
Berit

Vad duktig du är! Men glöm aldrig att du är vacker vare sig du går ner eller ej... Kram

2012-02-10 @ 12:16:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0