vägning

Tog ut 3 timmar komp idag och överaskade min tjej med att hämta henne tidigare idag :) Så vi tog en fika i centrum med min mamma och sen gick vi runt och strosa lite innan vi gick hem till oss där mr T väntade. Alla 3 däckade på soffan och jag bestämde mig för att inte gå på pulspass, var helt slut. Men sen helt plötsligt kom jag på att det inte va något gruppmöte idag, alltså ingen vägning, men ringde Itrim och fick komma och väga mig, så då bestämde jag mig för ett pulspass samtidigt ;)

Jag älskar gruppträffarna och nästa är om 2 veckor, då har jag hunnit börja med min upptrappning så det är bra det :)

På 10,5 veckor har massor ändrats:
BMI: 31,5->26,1
Kilo fett: 42kg->28,5kg
Vikt: 92 kg->76,3kg

Om 3 veckor har jag min hälsouppföljning och då kommer jag mäta midjan ;) det ska bli riktigt intressant!
Jag har ca 6.3 kg kvar till min målvikt och nu känns det som inget! 22 kg var mycket men 6 kg är inget!


Nu ska jag hoppa in i ett bad och njuta av tystnaden, eller om jag har otur ska Elsa bada med mig ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0