Pulspass

Kört veckans första pulspass och måste köra ett till den här veckan innan vägning, ska bli spännande, men jag tror min kropp håller på kämpar emot mig just nu, den vill gå upp i vikt, men det vill inte jag!!
Dessutom upptäckte jag Itrims nya barssmak, yoghurt med röda bär, smakade en snutt och den va supergod, så jag tror 2 paket följer med mig på torsdag efter träning/vägning ;)

Om 9 dagar firar jag om mannen 5 år tillsammans, jag kan inte riktigt fatta attvi har vart tillsammans i 5 år och fler kommer det bli(om han orkar med mig ;)
Vi har hunnit med massor han och jag under åren, flera parmiddagar, resor, nedgångar, uppgångar. Vi har hunnit flytta 2 gånger, fått en underbar dotter, förlovat oss, gift oss och massa mer. Han har alltid funnit där för mig, från dag 1.

 


Oj oj vad man såg ut ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0