Dag 12 – Utan er, inget jag

Utan min familj och mina vänner skulle jag aldrig klarat den här resan! Utan min kära Amina som själv gått igenom samma resa som mig, som inspererat mig, som gjorde att jag valde den här vägen, utan henne skulle jag inte står här 17 kg lättare.

Utan mr T som stöttat mig genom de svåra tiderna, funnit vid min sida, dag som natt. Som har tjatat vissa dagar på mig att gå och träna. I LOVE YOU!

Min underbara Elsa som bara finns där, jämt och ständigt! LOVE YOU!


Sen resten av alla mina underara vänner, tack för allt stöd, inte bara nu utan genom allt!


Utan alla skratt på jobbet skulle jag inte trivas där, tack!


Kommentarer
Amina

Du är underbar! Jag är så grymt imponerad! Tack för dom fina orden <3 !!!

2012-04-19 @ 21:02:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0