utflykt

Idag stod utflykt på schemat, vi skulle gå till deras klätterberg men det blev ett rätt långt stopp i blåbärsskogen. Jag tilloch med gick in en bit i skogen. Så det är rätt stort! Ni som känner mig, vet ju hur rädd jag är för getingar och bara tanken att gå in i en skog som kan vara full med jordgetingbon får mig att må dåligt! Men jag plockade bär och gick runt med barnen :)

Jag trivs så himla bra på praktiken, det är bara så synd att det är så långt bort!

Men men, dte är det värt!

Ikväll har jag planerat min skapandeaktivitet som jag ska hålla i en vecka med barnen, då ingår samlingar och allt sådant. Vi ska prata om bondgårdar tänkte jag :)


nej nu ska jag fixa lite mer, vi hörs!


Kommentarer
Maria

Va duktig du e...

Kram Maria

2011-09-15 @ 21:41:25
URL: http://iahoglund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0