Suck!!

Om 2 dagar sitter vi på hotellet och myser, men jag kommer verkligen ha en klump i halsen....
Min lilla tjej har antagligen gått och blivit magsjuk och jag är verkligen inte sugen på att åka, men inte heller slänga bort 20 000 kr :/ Fan alltså!!


Men jag vet att det har disskurterat villt innan hon blev sjuk att vi ska åka utan Elsa i en vecka...  Så nu kommer det säkert snackas ännu mer... Då säger jag bara DO IT!

Vi åker på en bröllopsresa, tror inga vill ha med sina barn direkt,

Nej nu ska jag mysa med min lilla tjej, och min man....


Kommentarer
emmy

Vem orkar snacka om att ni åker utan henne? Blir så trött. Klart ni ska åka själva. Vi lämnar ofta bort ture en vecka spelar ingen roll vad anledningen är. Barnen behöver brejk från föräldrarna ibland också.. Skit i vad folk säger. Åk och ha det bäst! Kram

2011-09-02 @ 22:51:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0