Migrän

Blev en halvdag på praktiken idag, fick sådan migrän att jag trodde jag skulle spy! Fy fan säger jag bara. Det är ingen hitt att ha migrän :( Som tur händer det inte så ofta, typ 1-4 ggr i månaden...och som tur kom Totte och hämtade mig på jobbet, hade inte klarat av att åka buss i 40 min typ, så illa var det! 

Men så jag har legat och tagit det lugnt fram tills nu, rätt skönt, huvudvärken försvann för inte så länge sen, så jag ska snart upp och diska och rensa kantarellerna vi ska ha till middag :) Totte kommer hem om ca 1 timme och då har han prinsessan med sig, längtar rejält mkt, kanske ska tända lite ljus och göra mysigt innan de kommer?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0