Dag 06 – Första kyssen/bästa kyssen

Första kyssen, herregd, om man ska räkna riktigt så var det när jag var väldigt liten, kanske var 5 år??
Det var sommar, min familj brukade semestra med en annan familj från linköping. Vi tillbringade en vecka på Rosenön på Dalarö varje sommar. I den familjen fanns en kille som var lika gammal som mig, så en gång när vi badade, så frågade han mig om jag hade pussats under vattnet, och det hade jag ju inte ;)

Men om man ska räkna första riktigt "the-one-kiss" så var det när jag gick 1:a året i gymnasiet, hade chattat med en kille ett tag, så vi träffades i stan, gick på bio och efter när vi skulle gå mot tåget, gick vi inte på kyrkogården som ligger vid centralen, lite creepy, men men, där kysste han mig, sen samma kväll dumpa han mig på msn.. haha!

Bästa kyssen, det är fanimej Totte! Det va samma kväll som vi träffades i mars 2007, jag hade sovit brevid honom och på morgonen när jag skulle gå, visste jag inte vad jag skulle göra, vad jag skulle säga. Nåt sånt hade ju aldrig hänt mig tidigare, jag hade aldrig kännt så tidigare som jag gjorde då. Så jag väcket honom, sa att jag skulle gå och sen kysste jag honom. :)

Den kyssen delar plats med andra gången vi träffades, vi hade förkrökat på Mirran, sen gick vi upp till honom, han mötte oss i porten och jag visste inte alls hur jag skulle vara, men han pussade mig på kinden och den kyssen minns jag fortfarande, känslan minns jag fortfarande och de är underbar!

En bra kyss för mig är när man minns hur man kände och man kan fortfarande känna den känslan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0