Mysdag med de bästa

Dagen har vart helt underbart, trots att den började 7 imorse ;)

Men vi började dagen med att gå ut och mata ankorna igen, och idag fick vi sällskap av Cassandra o Lexus. När brödet tagit slut, gick vi vidare till en lekpark, där fick Elsa springa av sig och lexus gunga innan vi gick hem till oss och tog det lugnt innan lunch :)

Lunchen åts i centrum och sen somnade båda barnen och vi vuxna kunde fönstershoppa lite :)

Sen blev det dags att hämta Elsas bästis Josefin, barnen fick leka av sig i parken innan vi skiljdes åt.

Nu ikväll tog jag en långis promenad till Coop med Amina, där handlade vi lite bars och shakes och sen tog en fika på port 73. Har precis kommit hem och ska ställa mig o grädda pankisar till Elsa och hennes morfar som de ska ha imorgon till lunch, medans jag är på Underbara barnmässan!

Nu ska jag pussa på min man innan gräddningen börjar :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0