Jobbdag

Idag stack jag till jobbet medans Totte vabbade, Elsa har vart lite strulig i magen de senaste dagarna så hon har fått vara hemma och eftersom jag bara jobbar en dag i veckan fick Totte vara hemma idag och jag hemma resten av veckan.

Så imåndags hade vi en innedag med filmer och mys, och imorgon ska vi iväg efter frukost och mata änderna tänkte jag om det är fint väder, sen vidare mot centrum och kanske äta lunch ;) och sen handla fika tills Berit kommer.
Då lovar jag att kameran följer med!

Annars började skolan i veckan, jag har hoppat över på distans den här kursen och kommer plugga hemma och satsa ordentligt. Känner att åka 1-2 timmar för några timmars lektion inte är så mysigt just nu, speciellt i vinter när SL kommer strula ;)

Ja, vad mer händer? Jo den här helgen kan jag ju säga att jag verkligen längtat efter! På fredag startar underbara barnmässan och jag har biljett dit ;), på Lördag får vi träffa det underbara paret från Årsta på en middag och på söndag får jag träffa Fröken Årsta och se britney Spears på Globen! Helt underbart och jag är peppad!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0