Bra helg=migränmåndag?

Helgen har vart mysig, med pyjamas-party hos mamma och mys här hemma :)

Idag har jag haft oturen att haft migrän på Elsas lediga dag :( Så vi kom ut vid 12tiden, gick en promenad till Port 73 med Amina och handlat lite, sen när Totte kom hem åkte vi vidare till hans kompis P & hans gravid tjej :)
Jag vann ju en tävling med lite mått åt henne, så det tog jag med mig och hon blev jätteglad! Trots att det var rosa nappar i och hon väntar en liten kille :) Men hon tyckte det va helt OK! LOVE IT!

Men men nu är vi hemma, lillan sover och jag har rensat och lagt ut saker på facebook som ska säljas.. kanske ska ha bloppis här? ;)

men men, snart ska jag sova och imorrn blir det jobb för hela slanten!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0